Friday, August 01, 2008

Love to Hate You!

ahhh.. love-hate relationships. we've all had them. some of us more than others.. some, with inanimate objects. or food. (oh please.. like you've never had a white castle burger before ??!!??)


Anyways.. this week has been nothing but contradictions and conflictions here in the Fever... so I'm gonna roll with that and make it the base of this weekend's Mix Tape Request Line.


are you lost yet?


Really... the theme is easy.

I want you to name one song (AND ONE SONG ONLY!!!) that you HATE that you LOVE.


You know the song. there's like a THOUSAND of them out there. Like Biz Markie's "Just a Friend". yeah. THAT kind of song.

it's AWFUL. you know it is. everyone ELSE knows it is. but yet... either you know all the words, or you TOTALLY bust a move when it comes on. but the song sucks. but it's SO FUN! But.. oh shit, did that person just see me singing it???


so come one, come all!! fess up and give us your worst! I mean best... well.. you know what I mean.


Get your songs in before monday morning....

15 comments:

ZuphChic said...

What's that Miley Cyrus song? "I just can't wait to see you again..."? Something like that...

Every time I hear it on the radio, I turn it up and start jamming in my car...and then I'm instantly horrified as soon as I realize who it is...*shuddering*

Fun topic!

Angela said...

I was gonna pick that Miley song... but since I was beat to it, I'll have to go with '7 Things' (is that allowed? Can I pick a song by the same artist as someone else?). If not, I'll have to think about it more! I probably outta admit here that I have bought EVERY Hannah Montana/Miley Cyrus CD.

There's also a good number of kids songs that I could write here, but since the rule is one song, there it is!

raisingtheboys said...

OMG not sure about a mix tape with TWO Hannah Montana songs on it. REALLY? ok no judgment...you hate that you love it... I get it. For God's sake I could put that Jonas Brothers' song that I have on my iPod YAH I DO OK? FUCK OFF!

But I have to say Vanilla Ice: Ice Ice Baby.

for obvious reasons.

Tara said...

well I truely hate that everytime this song comes on I just have to sing along... the dam theme song from Mickey Mouse Club House... hot dog hot diggie dog.. I dare you to put that on the mix tape :)

Stacey said...

Justin Timberlake. Sexyback. played to death. but I can't help cranking it up everytime I hear it.

Hope you're feeling better this morning!

Kelli said...

I gotta say...I Like Big Butts or whatever the name of it is. Sooo degrading...yet I can't keep MY big butt still when it comes on! :)

Hänni said...

Against All Odds (Take A Look At Me Now)--Phil Collins

Chief Slacker said...

Piece of Me - Britney Spears

I HATE Britney, but always end up racking out to that song only ro remember she signs it like half way in. The whole song is horrible, yet horribly catchy. Damn that B ritney!

angela's mom said...

This Kiss - Faith Hill

Christi said...

Kanye West, "Stronger"

Jenni said...

kelli! you stole my song--Baby Got Back, by Sir Mix Alot....that'll be on 2 of Carrie's mix tapes! ;-) I think that's the one I said for something a while back.

anywho, I'll say "I'm Too Sexy" by Right Said Fred, i think. Totally an annoying song, but I sing along every damn time.

Cathy said...

Without Me - by Eminem

I have this on my IPod shuffle and it'll come on as I'm walking through my neighborhood and it TOTALLY makes me laugh as I listen to it and look around at all the pretty lawns, flowers, cars, houses, etc...

T-Dawg said...

you can get with THIS or you can get with that....

ok. I played. you do the rest.

Jodes said...

what's the first britney song? baby, baby... that one. argh!

georgie said...

Ohhh goodness only ONE song?
I pick "the thong song" by sisco